fredag 22 juli 2016

Full fart

Började dagen med Zafir inger nytt där 😉

Han stod upp idag och det känns hur bra som helst att han klarar av det! Bogskyddet håller tack och lov sorbacten ganska bra på plats men vi måste hitta ett bättre sätt för den sitter inte så länge som vi skulle önska.

Massa pharmalight och massage av bakbenet och rumpan. Betade, pharmalightat på såret lr runt, medicin, temp som avslutades med ryckt. Syrran fick den flotta uppgiften att mocka och fixa mat.

Idag har jag och min underbara familj varit ute med svärfars båt och badat och bara njutit.

Väl hemma fortsatte jag med att skura efter att jag tagit in Alfons.  Han skulle vila idag men spiktäcket fick han stå med i 40 min.


Före bild uppe och under


Efter bild


Började på taket, före bild


Efter, hann inte så mkt eftersom vi fick grillgäster 😉


Avslutade dagen med Zafir. Mocka, fixa såret, försöka få fast sorbacten, byta vatten, fylla på mat, tempa 38,2, pharmalighta, massera. Inte konstigt att jag var ute hos honom en timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar