måndag 28 september 2015

Shopping

Eftersom jag inte hittade det jag letade efter på Charlies utförsäljning passade jag på att internetshoppa lite istället. Gillar den engelska sidan hopevallysad där man kan göra lite roliga fynd. Något jag kände med en gång nu när jag börjat rida är att jag behöver en ny hjälm. Den jag har är både gammal och ganska utsliten. Hittade den här fina från Gatehouse som jag blev väldigt förtjust i. Väldigt smidigt också att man kan plocka ur fodret och tvätta när det behövs. Jag beställde även ett täcke till Simone. Eftersom våra täcken på 155 är i minsta laget beställde jag ett större och dessutom med hals. Tanken är att jag ska raka henne och då vill jag gärna ha ett täcke med hals. Nu är det bara att invänta paketet 😀 /Ellinor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar