torsdag 14 maj 2015

Härlig dag!

Har varit en lång men härlig dag! Var i stallet ganska tidigt och gjorde klart med mockning och fodret. Sedan bar det av till Skara för lite shopping :-) Är så himla glad att det fanns stövlar i Gabbes storlek och hon förtjänar verkligen dem! Jag bidrog med lite tidiga födelsedagspengar. Lyckades även inhandla lite prylar till en rosettavla som jag ska försöka göra i helgen :-)
 
Sedan när vi kom hem var det nästintill bara att hoppa in i nästa bil för att åka med Jenny och hennes Goodie till Uddevalla som skulle träna för Jeanna Höglund.
Det var verkligen superkul att följa med och se inspirerande ekipage och givetvis en massa hästsnack i bilen!
Blev lite nostalgisk när jag kom till Uddevallas ryttarförening eftersom det var där vi gjorde vårt första 3-årstest och vi dessutom fick med oss ett hoppdiplom hem då!
 Nu ska jag strax gå och lägga mig och kan konstatera att jag i dag har spenderat drygt 7 timmar i bil men haft en riktig toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar