söndag 20 mars 2016

Underbara vår!!

Denna helg har jag faktiskt njutit av. Jag brukar inte göra det, brukar bara känna en stress över att hinna med så mycket som möjligt men i helgen har jag njutit med!

Visst har den innehållt påskpyssel, påskpyntat, städning, halmhämtning, motion av de små, pyssel med de stora, promenad med Dennis. Jag har till och med tvingat med syster på en joggingrunda!!! När hände det senast?!?  En skön helg.

Jag tömkörde både Maja och Simon.  De fick båda var sin guldstjärna. Vi körde mest basic grejer men de var så duktiga.  Simon är dock så söt. Han stretar emot lite sedan inser han att det inte går och då blir han så fin!!! Synd han inte är större eller jag betydligt mindre!

Nä nu kallar kudden ska ju upp 04,30....


Sockermålning


Målar ägg, fixar påskris inne och ute och pyntar lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar