måndag 7 mars 2016

Suck....

Ja vad ska man säga.  Upp som en sol och ner som en pannkaka!

Lördagen var fantastisk med Alfons,  söndagen inte så. Han var superspänd och jag han faktiskt inte upp innan jag låg i spånet. Fick mig en rejäl spark på höften av honom. Men upp kom jag. Dock fanns inte känslan som i lördags.

Han var superspänd,  känndes som han gick med ständig sadeltvång. Slappnade av och så la jag på högerskänkeln och han blev jätteknepig.
Känns skittråkigt!!!

Idag lät jag honom jogga på volt lite bara för att se honom. Han var dock betydligt mer avspänd idag.Vi ska ju tillbaka till Jonas på torsdag.
Blir nog lite ridning imorgon i alla fall 💜

Det är tur man älskar den hästen så mycket när man ser ut såhär idag och ganska öm och stel...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar