tisdag 1 september 2015

Lite ris lite ros

Idag var det ett nytt pass för Alfons. Han började redan på vägen till ridhuset med att vara spänd. Det var längesedan nu han var så här spänd men när grannen kommer rullande med en soptunna kunde man inte gärna vara avspänd tyckte han.

Han var även spänd i ridhuset och det krävdes idag mycket ridning för att komma dit jag ville. Jag vet kära syster att jag glömmer att han bara är 4 men det är för att han skämmer bort mig vanligtvis när han är faktisk!

Stundtals var han sitt vanliga jag men det krävdes mer idag från oss båda för att nå dit. Efteråt blev det dusch och back on trak täcke på och mat. Gissa vad han tyckte mest om ;)

Nä nu kallar kudden om jag ska orka med morgondagens jobb, hästar, barn och förkylning......




Här är för övrigt en hälsning från Lillstrumpan och Algot 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar