onsdag 27 januari 2016

Mår piss

Idag är jag inte stor!!! Pojkarna har haft magsjuka, Dennis började i söndags kväll men det var förhållandevis lite vilket uppskattas enormt just för att han inte får tappa något i vikt!

Igår på morgonen var det så dags för Anton. Han hade också lite i förhållandevis.

På kvällen var det så dags för mig... Fy fan vilken natt säger jag bara, toaletten var min bästa vän! På morgonen inprincip kröp jag ut till stallet och tog ut hästarna. Men efter lite mer otrvligt så kom jag in och förutom att ge de hästar som har lunchkassar kvar har jag legat i sängen. Fått i mig lite Coca cola men det är allt. Min underbara syster kommer själv få fixa hästarna vilket hon är nog så kapabel till men det retar mig att vara så här meningslös... Ja ja bättre att bli frisk och ta nya tag.



 
Så här fint hade vi det för ett tag sedan, glömt lägga upp det här. Nu är det borta men se tillbaka och njuta kan man ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar