onsdag 15 juli 2015

Sorg

Ja vad ska man säga???  Livet är bra jävla orättvist! Jag tycker vi gör allt vi kan och lite till för våra hästar. Så går det ändå åt h..vete! Så finns det de hästägare som skiter i allt och deras håller,  var är rättvisan??

En bild på mig och Wilgot för 7 år sedan.


Det är så jävla jobbigt att det är både han och Algot men Wilgot är en häst som betytt lite extra för mig!
Han har från dag 1 alltid varit gudasnäll, gjort allt man bett om och lite till. Jag red in honom när jag var gravid, visade på treårstest gravid och han var hur snäll som helst!  
Den häst min son först satt på den han säger är hans och att han älskar! Jag har inte äns orkat tala om för honom att han snart är borta. 
När det var hoppning på teven sa han " mamma jag ska göra så med Wilgot " 

Det hade han kunnat om ett par år för så snäll är han men det kommer aldrig ske.
Fy vad det gör ont i hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar