fredag 3 juli 2015

Finns det något bättre?

Efter att jag gått en sväng med hunden gick jag ner i hagen och myste med hästarna. Jag ville kolla Alfons öga, ja nu har även han en skada.... Någon form av sår precis under ögat och svullen :( Det hade i alla fall inte blivigt värre!

Det var ju inte riktigt detta jag skulle skriva men ja ja.
Det finns inget mysigare än att på kvällen gå ut i en näst intill knottfri hage och mysa och pussa lite på mina fantastiska killar.  Alfons och Wilgot är nog de mysigaste hästar jag vet.
Stod och myste och luktade på dem en stund. Blir lätt gråtmild av att detta nog är Wilgots sista sommar....
Nä hua vill inte tänka på det, lägger bort det nu...

Bjuder istället på en bild på en mycket inpackad Alfons ;) inga flugor ska hitta in här nä!!


 

Ögat är en smula svullet....


Snygging ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar