onsdag 17 juni 2015

Fan!

Ja vad ska jag börja, vad ska jag säga?!?  Vi var hos veterinären och de liksom jag tyckte inte att han var bättre.

Jag hade mentalt förberett mig på att det inte fanns något mer att göra men hoppades ju ändå in i det sista att det skulle finnas något. Så var tyvärr inte fallet :'(

Vi åkte in 13 januari för en liten svullnad i en bursa i hasen och nu nästan precis 6 månader senare har vi en underbar häst som man inte kan göra frisk!
Från gaffelbandsinflamationer till röntgenfynd i rygg och se-led till spänningar till inflammerad nacke, riden på smärtlindring och ändå inte bra.
Någon gång måste man inse att det räcker.

Men livet är bra orättvist man tar det lungt med sin häst gör allt efter regelboken och så går han omkull i hagen utan att vi ser som leder till det värsta!

Underbara, knasiga, tokiga, fjantiga Algot ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar