måndag 25 maj 2015

Algot

Igår red jag Algot i paddocken för att se om det blivit någon skillnad på en vecka.

Förra gången kände jag stor skillnad på honom i de olika varven och framförallt på den dåliga bjudningen i högervarvet.

Så vi tog paddocken för att kanske få lite gratis bjudning. Han bjöd på fint i vänstervarvet men så fort jag gick över i höger började han dra handbromsen. Inte lika hårt som sist men ändå mycket mer än han normalt sätt någonsin gjort.
Han hade lite bättre bjudning i traven men inte bra ändå. Att han sedan ligger på min innerskänkel och man får styra ut honom på spåret gör mig inte heller så glad..... :(

Det är så tråkigt när det känns så här konstigt. Känns som han vill jobba men inte med någon på ryggen....

Ja ja får se vad dagen har i beredskap åt oss idag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar